رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: شهید فخری‌زاده به معنای واقعی کلمه مخلص بود و خدا پاداشش را داد؛ جور دیگر مردن امثال فخری‌زاده مایه افسوس است؛ باید همینطور از دنیا می‌رفت.

رهبری

به گزارش همشهری آنلاین جمعی از اهالی شعر و فرهنگ و اساتید ادبیات فارسی در شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام میهمان رهبر انقلاب بودند.

تعدادی از شاعران جوان و پیشکسوت کشورمان، اساتید ادبیات فارسی و همچنین تعدادی از شاعران فارسی‌زبان غیر ایرانی حضور داشتند و برخی از آنها اشعار خود را در حضور رهبر انقلاب خواندند.

رهبر انقلاب در بخشی از این دیدار فرمودند: شهید فخری‌زاده به معنای واقعی کلمه مخلص بود و خدا پاداشش را داد؛ جور دیگر مردن امثال فخری‌زاده مایه افسوس است؛ باید همینطور از دنیا می‌رفت، مثل حاج قاسم.

کد خبر 752126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    5 19
    خدایش بیامرزد بهشت ماوایش ما هنوز منتظر گرفتن انتقامش هستیم
  • احسان IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 0
    به اسم شهید فخری زاده بیمارستان تخصصی دندان پزشکی ساختند. ببینید قسمت های پذیرش چقدر رفتار بدی با خانواده های نیروهای مسلح که بین آنها خانواده های شهدا و جانبازان هستند میکنند. کاش در این بیمارستان که در شهرک شهید رجایی ساخته شده نظارت بیشتری بود و امر به معروف و نهی از منکر در اینجا صورت میگرفت. من خودم هیچوقت جوابی ندادم ولی بارها دیدم خانواده نیروهای مسلح از دوتا دختر بچه داد و بیداد می شنوند!!!